به گزارش “ورزش سه”، علی قلی‌زاده پس از حضور در تمام مسابقات فصل ۲۵-۲۰۲۴ لیگ استراکلاسا لهستان به‌عنوان یار ثابت و تعویضی، برای دومین فیفادی متوالی مدنظر سرمربی تیم ملی ایران قرار گرفت و به اردو دعوت شد تا شانس بازی مقابل ازبکستان و قطر را به دست بیاورد. این وینگر ایرانی که در فیفادی […]

به گزارش “ورزش سه”، علی قلی‌زاده پس از حضور در تمام مسابقات فصل ۲۵-۲۰۲۴ لیگ استراکلاسا لهستان به‌عنوان یار ثابت و تعویضی، برای دومین فیفادی متوالی مدنظر سرمربی تیم ملی ایران قرار گرفت و به اردو دعوت شد تا شانس بازی مقابل ازبکستان و قطر را به دست بیاورد.

این وینگر ایرانی که در فیفادی قبلی هم جزو ۲۶ بازیکن دعوت شده به تیم ملی بود و حضور ثابت مقابل قرقیزستان داشت و برابر امارات هم به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت، دوباره در لیست منتخب امیر قلعه‌نویی دیده می‌شود که خود را به تهران رسانده تا آماده دو دیدار پیش روی رقابت‌های ملی شود.

باشگاه لخ پوزنان لهستان نسبت به دعوت بازیکن خود به اردوی ملی واکنش نشان داده و نوشته: «علی قلی‌زاده برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی در فهرست تیم ملی ایران قرار گرفت. تیم ملی او به مصاف ازبکستان و قطر می‌رود.»

2092047

تیم ملی ایران دو مسابقه در ۸ روز پیش رو مقابل تیم‌های ازبکستان و قطر برگزار می‌کند که علی قلی‌زاده احتمالا در حداقل یک بازی در ترکیب قرار می‌گیرد و شانس درخشش دارد.

منبع